Hotmotorshop.fi

Hotmotorshop.fi

perjantai 10. kesäkuuta 2016

KISADIEETTIVIIKKO 10

Tällä viikolla on tapahtunut paljon tähän matkaan liittyen. Kilpailuihin on nyt ilmoittauduttu -  oli mahtava fiilis nähdä oma nimi jälleen kilpailijalistoilla kahden vuoden tauon jälkeen! Se on jälleen kuin yksi askel lähempänä tavoitetta. Huh! Paljon on tehty duunia tähän saakka ja paljon tuun vielä tekemään. Syyskuussa nähdään mihin se riittää. SM-karsintojen kilpailijalistat on katsottavissa täällä: http://www.nordicfitnessexpo.com/jkl-paviljonki/ . Lippuja kisoihin voi ostaa elokuusta alkaen tämän kautta: http://www.nordicfitnessexpo.com/tickets/ tai ovelta kisapäivänä.

Tiistaina lähdin käymään Tampereella suunnittelemaan bikinejä, tapaamaan valmentajaa ja treenaamaan. Bikinit valmistaa tällä kertaa Biancaneve. Kyllä oli jännittävää! Ja voi niitä kauniita kankaita oli paaljon!



Tuo bikinien suunnittelukin oli kuin yksi askel kohti määränpäätä. Mulla oli etukäteen jotakin käsitystä mahdollisesta väristä. Ajattelin, että en vielä tässä vaiheessa sen tarkemmin paljasta, että mihin lopulta päädyin. Mitä väriä veikkaatte? :) Bikinin malliksi valitsin kuitenkin suositellun kolmiomallin, koristelut katsotaan lähempänä kisoja. Bikinien hinta vaihtelee arviolta noin 300-900 euron välillä. Tonnia kun hipoo niin on iso summa. Mutta on ne niin hienot koristeluineen ja vaatii tarkkaa työtä & taitoa! 



Mukaan tarttui myös upouudet Gala-kisakengät, joista kiitos kuuluu sponsorilleni Halpa-Aitta Oy/FiiniFröökynälle. 
Facebook:
https://www.facebook.com/Halpa-Aitta-OyFiiniFr%C3%B6%C3%B6kyn%C3%A4-1523966151193364/?fref=ts 

Suuret kiitokset!


Bikinien suunnittelupalaverin jälkeen kävin valmentajan luona, joka tsekkasi tämän hetken kunnon ja käytiin läpi, että miten menee muutoin. Kunto oli suunnitelman mukainen ja rasva on tirissyt kivasti. Mitattiin prosentit ja kympin hujakoilla mennään. Tämähän ei ole luontaista naiselle, mutta sen verran "puolustan", että mulla on hyvä olo. Ja kun on hyvä olla, voitiin jälleen kiristää vähän tahtia ennen seuraavaa tankkausta. Ruokaa siis napsastiin pois hiilihydraattien osalta ja aerobisia lisättiin.  

Valmentajan tapaamisen jälkeen kävin vetämässä omatoimisen jalkatreenin WFC: llä. Tankkauksesta huolimatta raudat ei vielä lennelleet, mutta itse asiassa nyt vasta tätä kirjoittaessa hoksasin, että sainhan mä lisäillä painoja huoletta uusiin lukemiin. Että jahka se tarkoittaa sitten sitä. Tosiaan, miten se rauta olikin kevyttä. Mä vain jotenkin ajattelin, että mulle tulee virtaa kuin Duracell-pupulla oikein superisti. :D Istahdin hetkeksi treenin jälkeen meidän tiimin valmentajan/pt:n Killen seuraan, joka puhui niin viisaita sanoja kisadieettiin liittyen. Se mies tietää, mistä puhuu ja luulen, että ne meni nyt tuonne kalloon asti.  

Treenin jälkeen treffattiin tällä kertaa kilpasisko Susannan kanssa poseeraustreenin merkeissä.  Otettiin videota toistemme esiintymisestä ja se kyllä opetti lisää. Joskin jalkatreenin jälkeen ja uusilla kengillä oli hiukan haastavampaa liikkua sujuvasti. Mutta pystyssä pysyttiin, ainoastaan nilkat oli vähän kovilla. Nyt ajetaan nämä kengät hyvin sisään. Nämä mun reissut on aina niin kiireisiä, että jatkossa mun on jäätävä Tampereelle yöksi. Eipä ehditty kahvillekaan ja mä hätinä junaan.

Ajatuksia kisamatkasta nyt?
Mulla on ollut edelleen enemmän energiaa treenata, enemmän siis kuin ennen kisadieettiä. Oon nauttinut monipuolisista treeneistä ja motivaatio on kova. Sain ohjelmaan mukaan sykkeennostoja aerobisille ja oon tehnyt niistä osan yleisurheilukentällä. Se on tuntunut aivan mahtavalta näin parin vuoden tauon jälkeen. Oon viettänyt siellä aika tunteellisia hetkiä tippa linssissä. Toisaalta mulla on ollut haikea olo, toisaalta aivan mahtava fiilis, kun tekeminen siellä on tuntunut hyvältä. Entisenä pikajuoksijana ja pituushyppääjänä sitä vaan kaipaa edelleen sinne. Revittelemään en kuitenkaan oo lähtenyt vaan spurttaillut kevyesti, tehnyt aitakävelyä ja koordinaatioita sekä hypännyt vauhditonta pituutta. Nämä kenttätreenit ovat olleet mulle iso juttu.




Kaiken kaikkiaan fiilis on edelleen hyvä ja oon onneksi pysynyt terveenä (koputan puuta). Oon saanut treeneissä toistot hyvin loppuun asti niissä puitteissa kuin yksin treenatessa on mahdollista. Jostakin tuolta mielen sopukoista on tullut vielä yksi tsemppisana yhteen toistoon, tai ainakin sinne puoleen väliin. Peilistä katsoo jo nyt reippaasti pienempi, aika rasvaton, mutta lihaksikas urheilijanainen. Näen itseni ehkä pienempänä, mitä valokuvissa näyttää. Että koita nyt sitten pysyä ajantasalla ja itsen perässä. :D Tämä matka tähän asti on herättänyt paljon tunteita, pääosin positiivisia. Tunnen, että tämä laji sopii mulle. Toki se vaatii paljon, vaikka toisaalta tämä tulee aivan arjen muiden askareiden ohessa. Jos on pelkkää fitnestä, ei sekään oo hyvä ja homma menee yli. 

Kiitos kaikille kommenteista ja viesteistä niin täällä somen puolella kuin livenä. Ne merkitsevät mulle todella, todella paljon! Ne ovat vetäneet mut hiljaiseksi enkä oo osannut sanoa muuta kuin kiitos. Ne on myös tsempanneet, potkineet mua eteenpäin ja antaneet uskoa tähän hommaan. Ja te tiimiläiset/ystävät sekä muiden tiimien kisakaverit; oon erittäin iloinen, että ollaan tutustuttu ja haluan sanoa, että ootte aivan huipputyyppejä ja tiedän, että ootte sitä aidosti. Tsemppiä teidänkin kisamatkaan ja projekteihin! <3

Toivottavasti mahdollisimman moni olisi saanut inspiraatiota ja potkua omaan tekemiseen. Jos sulla on jokin unelma, älä ikinä anna esim. asumisen, työn, opiskelun tms... antaa ns. pilata sitä. FOLLOW YOUR DREAMS! Ja joillakin se unelma voi toki olla työhön liittyvä. Palataan jälleen! Siihen saakka: Aurinkoista ja liikunnan täytteistä kesää!
Sonja-Sofia

Matkaani tukemassa ovat myös:
HOTMOTORSHOP.FI
~Täyden palvelun MP-verkkokauppa~
Käykäähän tykkäämässä Facebookissa: 
https://www.facebook.com/Hotmotorshop/



SPORTSNUTRITION.FI
~Kotimaiset parhaat lisäravinteet verkosta~
www.sportsnutrition.fi


Mun matkaa voi myös seurailla Facebookissa:
https://www.facebook.com/sonjasofiabodyfitness/

Ja Instagrammissa: SONJASSFIT

Tervetuloa! :)




  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti