Hotmotorshop.fi

Hotmotorshop.fi

tiistai 20. joulukuuta 2016

FITNESSURHEILIJAN JOULU

Tässä yhtenä aamuna töihin ajaessani mun mieleen pälkähti, jotta mites oikeen Joulu ja fitnessurheilu sopii yhteen. Menneenä kesänä Seinäjoen Sanomissa oli musta juttu fitnessurheilijan Juhannukseen liittyen. Juttu löytyy täältä sivuilta 6-7:

Tuli tuosta tänne bloginkin puolelle tuolloin vähän rustattua:

Jälleen on tulossa yksi vuoden iso päivä; kolmen päivän päästä koittaa Joulu. Miten mä vietän Joulua?
Tämän tekstin otsikko on ehkä hieman harhaanjohtava, koska en välttämättä haluaisi kirjoittaa vain fitnessurheilijan näkökulmasta. Juhannukseen verraten mulla on nyt eri tilanne, koska ei ole kilpailukausi. Juhannuksena olin kisadieetillä, jolloin söin...jaa olipas siellä kuulkaas yksi tankkauspävä! Ruoka kulki vaa´an kautta; oli muun muassa riisipiirakkaa, pullaa ja jäätelöä. Näillä mentiin maukkaasti! :) 

Mutta mites on asian laita Jouluna? Mä aion syödä ja nauttia muiden läheisten kanssa perinteisiä jouluruokia. En punnitse mitään. Mun ehdottomat suosikit on lanttulaatikko ja riisipuuro. Vaikka nautin tästä elämäntavasta (enhän tätä muuten tekisi) niin joskus on kiva syödä vapaammin. Antaa aineenvaihdunnallekin buustia. Ja se päivä on tämä, hyvällä omalla tunnolla. Nyt on pakko kirjoittaa, että onneksi en oo kisadieetillä, koska silloin mennään tiukemmin, tavoitteen mukaan. Pari suklaarasiaa on odottanut kaapin päällä vähintään kuukauden. Moni sanoo, että ompa hyvä itsekuri, MUTTA aivan niin se ei täysin ole. Nimittäin jos nyt menisin ja aukaisisin sen levyn niin kaikki menisi. Jotta se siitä itsekurista haha. ;D Nyt Jouluna saan viedä loput hyväskät läheisille. Leipoa en aio, koska se ei oo mun juttu. Oma äiti ja anoppi ovat niin hyviä leipureita ja kokkeja, että kakkoseksi jää. :D Kiitokset heille! 

Joulun ihania herkkuja vuosimallia 2015
~ samaan tyyliin mennään varmasti tänäkin Jouluna


Joululla on mulle kaikin puolin iso ja tärkeä merkitys. Se on mulle vuoden tärkein juhlapäivä. Silloin ollaan läheisten kanssa, ei oo mikään kiire eikä myöskään treenata yhtään mitään. Ollaan vaan. Itse tykkään myös kuunnella joululauluja. Perinteeksi on tähän asti muodostunut, että ollaan ensin miehen kanssa hänen vanhempien luona ja illaksi tai viimeistään Joulupäivänä mennään mun vanhempien. Mun vanhempien luona on ollut jompi kumpi isosiskoistani perheineen. Todennäköisesti tämäkin Joulu toteutuu samaan tyyliin - tyyliin, joka on lapsesta asti muodostunut. Silloinkin kokoonnuttiin yhteen ja syötiin - kinkkuakin keskellä yötä. Se oli jännää! Mulle Joulusta on vain positiivisia muistoja. Täytyy olla siitä kiitollinen.  

Joulu 2015 <3


Tällainen on näillä näkymin mun Joulu. Irrottaudun hetkeksi kaikesta ~ niin työstä, arjen askareista kuin urheilustakin. Joulun jälkeen palaan kuitenkin treenien ja sitä parhaiten tukevan ruokavalion pariin. Sieltä löytyy puuroa, riisiä, lihaa, rahkaa, hedelmiä - ihan perusruokaa siis. :)

Näihin kuviin ja tunnelmiin:
Nyt oikein hyvää Joulua kaikille...

Ja onnea & menestystä vuoteen 2017!
Sekä lämmin kiitos tästä vuodesta! Jatketaan uuden vuoden puolella uusin kujein. :) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti